Wednesday 23 April 2008

Billigt

Nu har jag köpt biljett tillbaka till England också, i sommar. Det blir exakt tre veckor i Sverige innan jag åker tillbaka hit för att jobba. Jag hade först inte tänkt köpa biljett tillbaka riktigt än, men jag såg att det fanns biljett på RyanAir för 0 kr! Skatter för 80 kr, och avgift för kortbetalning 40 kr. Eftersom jag inte ville ha reseförsäkring, skulle checka in online och inte kommer att checka in någon väska så blev det inga andra avgifter. Alltså kostar det mig 120 kr att flyga från Sverige till England. Det kostar ju mer att ta sig från flygplatsen väl framme!

2 comments:

SeniiL said...

Ciggjävel! Ge falska förhoppningar sådär!
Här är iaf en riktigt kommentar!

Det är verkligen makalöst, din blog altså! Jag ville inte ens lämna sidan för allt är arrangerat så perfekt och allt innehåll är så spännande så att det drar till sig allas uppmärksamhet! Tack så mycket för en sån stor njutning och intresse! Jag har redan gjort in blogg en del av mina favoritlänkar och jag kommer besöka den många fler gånger!

Michael said...

wow, det var inget daligt pris! tank om man kunde hitta sadana priser har i thailand! De