Saturday 19 April 2008

Sverige

Okee nu är biljetter bokade till Sverige. Inga väskor som ska checkas in! Så incheckning online och priority boarding, vilket innebär att jag nog bara behöver vara på flygplatsen ca 1 h innan planet lyfter! Jag känner mig så cool! Lite som på cool actionfilm, ni vet.. In ut bara. Då ska jag ha coola actionfilmskläder på mig. Synd att det hela förstörs lite grann av att man ju trots allt flyger med ryanair istället för cool privatjet...

Jag använde min nya mobil för att skriva upp bokningsnumret! Jag tänkte först hämta papper och penna och göra det the old fashioned way, mest för att jag inte förstår mig på min mobil, men sen insåg jag att det fick mig att se ut som en gammal skolfröken som inte förstår sig på elektronik. Ni vet, som alla fröknar man nånsin haft som inte ens vetat hur man sätter på en video och varit tvugna att be eleverna. Motiverad av den tanken så gav jag mobilen en chans. Om man ska vara cool high tech actionfilmsfigur så måste man ju åtminstone kunna hantera sin egen mobil...

Lördag 7e juni blir det förresten.

No comments: